Rozwiązanie konkursu!

Dziękuję za wszystkie wypowiedzi konkursowe! Sporo z tych książek już znam, część opisywałam na blogu, część nie. Ale skrzętnie zanotowałam sobie kilka tytułów, które sprawdzę w przyszłości, bo dobrych powieści historycznych nigdy zbyt wiele 🙂 Ale do rzeczy!

Książkami chciałabym nagrodzić:

  1. Half-life – za narobienie strasznej ochoty na przeczytanie „The six wives of Henry VIII”. Mam nadzieję, że kiedyś ją przetłumaczą, bo za leniwa pewnie będę, by ją czytać w oryginale 😉
  2. Kerstin – za Cherezińską i Wikingów, czyli autorkę, którą uwielbiam i cykl, dzięki której ją odkryłam. Mimo całej słodkości „Sagi Sigrun” uważam, że całość warto przeczytać, oj tak bardzo warto! 🙂 A ta część opisująca życie Wikingów – mniamuśna!
  3. Czarne Espresso – Cherezińska drugi raz 😉 Ale zaintrygowała mnie kolejna propozycja – „Śladami zapomnianych bohaterów”, poszukam jej, bo zapowiada się ciekawie!

A chciałabym jeszcze tyle głosów nagrodzić, ech… Nagrodzone osoby poproszę o podanie danych adresowych na maila. Jednocześnie dziękuję wszystkim za udział w zabawie! I mam nadzieję, że nie tylko ja znalazłam w komentarzach ciekawe tropy!

2 myśli w temacie “Rozwiązanie konkursu!

Dodaj komentarz